We are all the winners!

Hej guys! :)
Har precis fixat iordning med mitt draperi för dörren :) blev riktigt bra faktiskt och jag hoppas inte kalluften tränger in lika mycket nu. Nog för att jag har ett element, men det blir dyrt att låta det stå på max all the time.
Sen måste mamii och jag fixa en rullgardin eller något liknande för mitt lilla fönster också, för just nu använde jag en kudde för att få det riktigt mörkt i rummet. hah xD ni måste tro att jag bor i något ruckel eller ngt xD men så är det faktiskt inte :) Saken är den att jag bor i ett gammal förråd i garaget som vi gjort om till ett rum med säng, skrivbord, dator, sminkbord, spegel osv.. har en dörr som går in till garaget och det är via den jag tar mig till huset. Sen har jag en dörr som går ut på baksidan, och genom den drar det lite kallt xD Men, ska jag bo här ute så är det väl sånt jag får stå ut med i guess. Och jag menar.. jag har ju klarat det ett helt år utan några som helst problem.. så ;p
Ahja.. åter till skolan igendå :) Fick pris idag från poängjakten :) mitt lag vann med hela 225 poäng, som enligt Ingela var överlägset bäst.. och gissa vad vi vann?
Jo :D choklad!! >>
Tro det eller ej men det är faktiskt choklad :) och nåådigt god var den också.
Snäll som jag är gick jag runt och bjöd typ alla i gymnasiehuset så, sågott som allt godis är uppätet, förutom typ just den där penseldelen på penseln :) Den har jag sparat tills imorgon :]

Nu tjatar syrran på mig att vi ska fara iväg och köpa färg :)
Lägger in bilder sen efter färgningen :) CYA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0