Wednesday.

Ojsåfort dagarna går, redan onsdag!!
Kom just från ångan, har suttit och fräschat upp ansiktet en liten stund nu efter maten xD Hade tillräckligt mycket tålamod för att orka sitta i 10min.. jag är för lat för att få vara här på jorden i think :]
Medans jag satt där inne och sjöng för fullt till musiken som jag spelade på mobilen kom jag att tänka på att jag snart ska få fara å se Björn Gustavsson live, om bara drygt en månad eller så ;o Känns som att han är helt out just nu, men jag är ändå sjuukt taggad :) Lär ju bli en kväll fylld av skratt, eller vad sägeru Frida? :)

Vill bara ge lite reklam för min syrras nya blogg som hon fixade idag :)
>> http://mellanluna.blogg.se/  << Kolla in vettjaa!!<3 mycket stilig header må jag säga.

Påtalomheader så ska jag (såfort som jag har tid) försöka fixa en... Ska på klassresa nästa vecka, och till helgen vet jag inte om jag hinner. Jag ska försöka så gott jag kan!! Så, håll utkik! ;)

Just nu känner jag verkligen på att få fara iväg och stå modell, alltså gaaah.. när blir det av. Skulle bli av nästa vecka, men eftersom jag ska på klassresa då skiter det ju sig.. fuck it. Så, jag hoppas det blir av nu på Söndag :) Hoppas på något roligt tema faktiskt :] skulle va najjss, eller vad sägeru Mandieh? (a)

I´ll be back soon<3




Kommentarer
Postat av: Lodell

okeeej, låter bra det :)

vad vare som hade hänt med den?



<33<3<3

2008-08-27 @ 19:25:44
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0