Well done.

Bra Hanna, bra! Shoppat upp ytterligare 100kr idag... well done säger jag då bara.
Skulle följa med mamma och fixa spray, hårnålar och lite sånt shiiet inför brölloppet som hon och pappa ska på imrn.
Tror ni inte jag också hittade en massa stuff på stan?¨^
Förutom att jag ska få hårsprayen som mamma ska använda imorgon köpte jag en hårfärg (blond) 45krLindex  som jag och Frida ska göra slingor med imorgon, ett hårspänne 24.50krGlitter och en ny necessär för 49.50krLindex.
Ahja, kan ju medge att jag ändå är rätt så nöjd med allt jag köpt dom här dagarna trots att pengarna bara runnit iväg.

Ikväll äre nå bio i stan tydligen^¨ har inte riktigt fattat vad det är för något, så det blir till att fara dit och kolla läget med Frida och Alex... Såna där saker brukar aldrig bli riktigt kul, men det känns lika bra att passa på nu när det äntligen händer något i den här stan.

Nu ska jag in och prova ut lite olika frisyrer på mammsen!
Seeyou Guys!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0