Why does it rain?

Äntligen hemma! Slutade kring halvtvå idag, ganska så naaaaaajs kan jag ju lova.. så nu blir det väl antagligen å sitta vid datorn och hjona fram tills klockan halv fyra då jag ska på iksu spa och få ansiktsbehandling ;p
Bjuder på lite bilder från fältmätningen idag :)


Kollade igenom min garderob en snabbis imorse och hittade en massa kläder jag hade glömt bort att jag överhuvudtaget hade köpt.. vissa kläder har jag bara använt nån gång sådär, vilket är väldigt synd eftersom att kläder är så dyra nuförtiden. Men jag är inne i en period där jag bara måste shoppa en massa, jag brukar få såna kickar ibland faktiskt :) Den som borde vara mest glad för det är nog min syrra eftersom att hon får ta över alla kläder jag växer ur eller bara har lessnat på xD Saken är den att vi för tillfället råkar ha samma storlek på skor, byxor och även en hel del tröjjor också, det är ganska najs ibland må jag säga, ;p

Somsagt, snackade med Amanda en stund idag på lunchrasten om helgen, vi har fått städning, finally... som gör mig 125kr rikare.. jag älskar det där städjobbet xD för det första är det mysigt att få lite talktime med Amanda lite då och då, och för det andra tar det bara en timma.
Snackade också om att det  förhoppningsvis blir  fotostudion på Söndag om allt går som väntat xD i hope so :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0