Wooeh.

Gick just från tvn, Arn var faktiskt riktigt braaa!! Såg dock bara en timma av filmen, sen bad jag mamma och pappa å stänga av så att jag inte skulle somna :) Så imorgon blir det till å se den andra delen. LÄNGTAR!!
Snackade med Älex idag, och vi ska nog gå Dancehall på balettakademien istället, eftersom att Umeå Dansskola inte kommer har varken Dancehall eller MTV.. så, nu bojjkottar vi dom då :] Känns verkligen trist, för jag verkligen älskade att hänga där innan danslektionerna, göra läxor, fika, dansa osv..  WellWell, efter jul ska jag se till att gå där!!

Näeh, nu ska jag gå och lägga mig innan jag deckar här vid datorn.
Godnatt gott folk,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0