Yes, i can!

Blev väckt av mamma klockan tio imorse för att hjälpa henne å sätta upp håret till brölloppet :) Det är dock inte hon som ska gifta sig vilket man nästan kan tro med tanke på hennes frisyr som den grymt duktiga frisören gjorde (A) Är rätt så nöjd faktiskt.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska käka färdigt så jag får gå in och sminka henne också. Sen sticker dom... och blir borta i drygt 10 timmar. Pappa var inte så pepp på att fara iväg å ha lite skoj, så.. han lär väl vara hemma rätt snabbt antar jag.
Å lilla jag ska sitta barnvakt.. ahja, så länge han är hos kompisar äre ju ingen fara.. men när han drar hit med alla, nejtack. Funderar på att sätta en stor skyllt på dörren; "Endast för Lunor" eller ngt. xD
Klockan två kommer åtminstone Frida hit å gör slingor.. får inte tag på Alex den lilla skiiten så vi får se om hon dyker upp eller inte.
Egentligen skulle jag färga håret mörkare, men nu på sommaren passar ljusa slingor kanske lite bättre, sen får jag se till att färga det mörkare lite senare i höst.

Nuså har mamma ätit klart, ska kila in och sminka henne nu!
Vi hörs.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0