all the time.

Gash, jag är ovanligt uttråkad just nu.. syrran ska sova borta inatt så jag lär vara rastlös hela kvällen... egentligen önskar jag bara att hon kom hem så vi kunde ligga och mysa med kaninerna i min säng, men jag tror inte hon lyssnar till min önskning eftersom jag inte brukar bry mig om hennes.
Skoterprovet gick väl bra (tror jag) , det kändes bra iallfall så nu håller jag tummarna på att inte få något telefonsamtal under morgondagen.. och om det nu skulle ringa någon random imorgon under någon lektion eller något slår jag vad om att jag inte kommer våga svara! Kunde man inte få veta resultatet idag redan istället för att få en sömnlös natt?
Tror jag ska städa rummet, sätta på Sean Paul i högtalarna och tänka på annat just nu.

Jag vill till iksu och träna!!
Jag kan knappt fatta att jag säger det? att JAG vill träna?.. Varför passar jag inte på nu till helgen när jag för en gångs skulle gör det frivilligt^? Jag ska kolla med mina sponsorer (mamma&pappa) vad dom tycker.. det är ju rätt dyrt så..
Eller dom kanske tycker det är nog med träning att springa efter kaninerna ute på framsidan, ;p isånafall håller jag nog med dom.. det är ansträngande!




Vist har dom blivit stora?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0