andas, du fixar det..

Heeeey snyggingarr ;)
Måste berätta att det gick bättre än väntat idag på matteprovet som jag varit så orolig för.. jag trodde verkligen att det skulle gå åt helvette men det var faktiskt inte så svårt, så nu väntar jag spänt på resultatet.
Är sjukt sugen på att lägga mig i badet och bara ta det luugnt, men det känns verkligen inte som jag har tid för det ikväll.
Jag har sprängande huvudvärk (precis som igår) och en skoterbok som jag måste läsa färdigt tills imorgon. Jag har nämligen skotertestet då, så.. håll tummarna för mig!!!
Kommer kännas så himla skönt när det allt det här är färdigt (om jag nu klarar testet) ... kändes ju inte alls pressande när han berättade att ingen i kursen före fick underkänt... kommer säkert faila totalt!
Okej, inga negativa tankar nu Luna... du fixar det ditt lilla Schizofrena barn, hehehe.. ja, det är nämligen de dom brukar kalla mig för, mina allra närmaste vänner (A)
Vafan sitter jag här för.
PEACE!!!


Höst!

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

okej jag som tycker robin är typ bäst. Haha eller okej ingen kan mäta sig med Kevin, men jag tror alice åker ut.

2008-12-03 @ 20:18:33
URL: http://annavagberg.blogg.se/
Postat av: Lodell

okeej vad skönt att höra!

har du mycket i skolan? :P

2008-12-03 @ 20:42:00
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: anna vågberg

ja det är synd vore coolt om hon stod i finalen hon är ju så bedorande.



har du fjort din header själv?

2008-12-03 @ 23:20:47
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0