because i want it!

Shuuueee alla bloggnördar!
Min huvudvärk är så gott som helt gone! Så förhoppningsvis blir det skola för mig imorgon.. egentligen ska jag nog inte säga förhoppningsvis eftersom det alltid blir skola för mig vare sig jag har ont i huvudet eller inte, jag är en härdad person ska ni veta! Ska iallfall bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, blir nog till att ligga framför tvn som förhoppningsvis kan bidra med lite tillfrisknad.. i vilket fall så är det efterlyst ikväll, så sysselsatt kommer jag nog iallfall vara :)

Tog alldeles precis emot bilderna Johanna tog från Kassjö rave.. synd nog är de flesta bilderna av sämsta kvalité så jag lägger tyvär bara in några stycken.. i´m sorry guys!



Alla ni som var där!
Om ni vill att jag skickar bilderna får ni höra av er på apberget eller msn >>[email protected]


Kommentarer
Postat av: sofi

Kanye West(A)

Haha men är det inte moa längst ner till vänster!?:D

2008-12-17 @ 23:57:26
URL: http://sarahsofi.blogg.se/
Postat av: sofi

Hon går i min klass:) haha

2008-12-18 @ 17:03:18
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0