bobba..

Tuesday. tuesday... hatar tisdagar! Jag vet inte vad jag har emot dom egentligen eftersom vi slutar så pass tidigt som 13.40 då, tidigaste dagen förutom Fredagar. Kan bero på lektionerna vi har idag, bara sååå segt.
Sitter iallfall här nu, har hunnit med en dusch plus att jag har hunnit städa min garderob. Nu ska jag bara ta tag i kaninburen sen tror jag det blir å lägga sig i soffan.. min kropp är helt slut och det känns som jag är på väg att bli sjuk! Skulle vara en mardröm att vara sjuk över jul, så jag måste se till att vila och ta det lugnt nu dom sista dagarna.
HÄRDA!!



Kommentarer
Postat av: lillkill3n

Kan du inte lägga upp bilder från Kassjö Rave?? :D :D

2008-12-16 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0