Borta bra men hemma bäst..

I´m home guys!!!
Lunaah är back again, i love it!
Nu ska jag tillbringa resten av lovet tillsammans med kompisar och pojkvännen, känns helt underbart :) Dessutom har jag nu ett fullt fungerande internet, nu slipper jag vänta 5min för varje bild jag laddar upp (a)
Bilresan gick fortare än vad den brukar eftersom jag låg och lyssnade på mina helt underbara låtar som jag lagt in på ipoden.. låg och blundade och bara njöt hela resan. Syrran klagade dock på att jag hade för hög volum, men det får hon stå ut med, tänk alla dagar jag har stått ut med hennes sjungande här hemma..
Idag ska vi få främmande vilket innebär att Fanny ska sova ute hos mig för att vi ska få plats.. jag tycker verkligen synd om mig själv eftersom hon både sparkas och smaskar på nätterna, jag som hade sett framemot en egen säng för en gång skull.. :(
Får se vad som blir av kvällen, förhoppningsvis sitter jag nog bara hemma och lyssnar på musik och fixar in alla mina bilder på hårddisken jag köpte igår. Min dator är nämligen proppfull, så jag måste rensa den snarast!

CYA, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du som smaskas Hanna ! ;o

Fanny kramas..

2008-12-28 @ 20:57:52
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0