i don´t say i´m fat, i just feel fat!

Heey guys!
Sitter i soffan och tycker en synd om mig själv.. känns precis som mitt huvud skulle kunna sprängas vilken sekund som helst. Jag fattar inte varför jag varje morgon går till skolan trots att jag haft sprängande huvudvärk ikväll innan... jag måste nog börja tänka på hur jag kan undvika att bli sjuk nu. Mår jag så här imorgonbitti blir det verkligen inte skola för min del.. det hoppas jag verkligen inte på, för en gångs skull är jag faktidkt rätt taggad på idrott eftersom det var ett tag sen jag tränade sist. :)
Andreas brukar skratta åt mig när jag säger att jag ser idrottslektionerna som träning :] men, jag lyssnar ändå inte på töntar :]
Nänu ska jag proppa i mig en ipren och lägga mig och se på tv..
Vi hörs, PUUSSS!!



Kommentarer
Postat av: ida

söta bilder ! kram

2008-12-17 @ 18:00:31
URL: http://ilyden.blogg.se/
Postat av: din tönt

bara för att du får träningsvärk av att borsta tänderna! :]

2008-12-17 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0