ingen rubrik.

Godmorgon!! :)
Sitter och väntar på att pappa ska komma hem med ett par nya hörlurar (förhoppningsvis).. Sen drar jag och Mamma iväg till D&D, Intersport osvosv.. Wiiiie :) Ska kolla på ett par nya jeans åså, sen får jag se vad som blir av.. brukar alltid bli en massa mer än vad jag har tänkt mig.
Om allt går enligt planerna ska jag få träffa Amanda idag, jag har verkligen saknat henne!!!
Mamma pratade om att vi skulle fara och åka snowboard någon dag här framöver, gaash så skoj! Jag har fortfarande inte kommit så långt att jag överhuvudtaget rört min bräda än. :(
Nänu måste jag in och göra mig klar. PUUSS!!




Kommentarer
Postat av: Nina

jag med, vad härligt det vore :D

2008-12-30 @ 12:45:56
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: sara

söt bild,du liknar nån men jag kommer inte på vem :P

2008-12-30 @ 14:05:15
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0