jag är vaken, sliten men vaken!

Säg någonstans på kroppen som jag inte har ont på..
Jag har pinsamt nog träningsvärk sen den lilla innebandyn jag spelade igår, nu känner jag verkligen hur illa det här är.. jag måste verkligen börja ta tag i det här på riktigt nu. Så fort min träningsvärk har försvunnit ska jag köra igång med promenader och lätta styrketräningar. BRA HANNA!
Gårdagskvällen spenderades delvis framför datorn i mina röda ull-långkalsonger och lite senare även framför tvn med min kära familj, vi åt nachos med tacosås, ost och creme fresch som är så obeskrivligt gott!
Just nu ligger jag i sängen som jag garanterat inte kommer att lämna på ett bra tag eftersom det är helt perfekt temperatur under täcket, egentligen borde jag nog försöka dra mig upp så fort som möjligt eftersom jag har en hel del som måste fixas inför jul. Jag tror nämligen att jag drar till Sollefteå redan imorgon om allt blir som planerat.

Bjuder på två skabbilder från igårkväll.
och JA! Det är riktigt julkulor som hänger ner från mina öron xD


Kommentarer
Postat av: sarah

fina bilder :) sv haha ja men eller hurt

2008-12-20 @ 10:43:07
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0