jag fick som jag ville.

Heey guys.
Klockan är sju och jag har varit uppe i en dryg halvtimma ;o så här pigg brukar jag inte vara på vardagarna när jag sovit 5 timmar.. men det är väl känslan av helg som får en att vakna till liv. Anledningen till att jag är uppe så här tidigt är inte för att jag är pigg, jag ska på skoteruppkörning med fyrhjuling, hah xD Känner mig faktiskt lite smånervös eftersom det dessutom är så halt ute... jag kommer säkert krocka in i ett träd, flyga över styret och landa på hård is..
läste alldeles precis att det nu står mellan Alice och Kevin i finalen i idol.. thank´s god! Jag har gillat dom sen allra första början och sa redan då att det var dom som skulle stå där... nu kvittar det för mig vem som vinner faktiskt!!
Måste skynda mig nu<3 PUSS!!


Kommentarer
Postat av: sofi

Yes, det är hur bra som helst!;)

2008-12-06 @ 10:39:30
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0