jag hatar östra som har fått jullov.

Varför får skolorna i Umeå inte jullov samtidigt? ;o sjukt tråkigt om jag får yttra mig...

Sprutan gick faktiskt bättre än vad jag trott.. Jag var sjukt nervös innan jag skulle ta den och när mamma skulle "skriva in oss" så sa hon i receptionen att det tillkommer ytterligare en kostnad, nämligen 100kr per stick och jag och syrran ska ta tre sprutor var under 4 månader så det skulle alltså sammanlagt bli 600kr så jag och Fanny skyndade oss å säga "men.. det är luugnt, vi kan skita i att ta spruta mamma", men så blev det ju inte :(
När vi satt i väntrummet var jag riktigt nervös, tror aldrig jag har varit sådär nervös för en spruta, var nog eftersom jag hört att det skulle göra så fruktansvärt ont. Då började såklart Fanny kalla mig "mes" osvosv.. Sen kom vi in och hon började berätta lite om sprutan vilket inte gjorde mig en bråkdel lugnare... Såklart skulle ju "storasyster" vara först å ta sprutan och det var då jag kände "HJÄLPMIG" .. gaaaaah.. jag HATARHATARHATAR sprutor...... åååhhhh... tillslut stack hon in den och det gjorde så gott som inge ont alls faktiskt, liiite eftersmärta kände man såklart av... men nu kände jag vilket extremt bra läge jag hade att ge sen Fanny kallade mig mes, så jag lådsades att det gjorde skitont :] Hon blev såklart jätterädd och när jag märkte att hon vägrade så mycket fick jag lov att erkänna att det knappt kändes.. stackarn spände sig så mycket att hon hade ont i flera timmar efteråt xD

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..
hah, xD och NEJ ni är inte tvingade att läsa hela min "intressanta" spruthistoria :)


Sämst kvalla, iknow. Men jag älskar iallfall honom, mest!

SOV SÖTT!!

Kommentarer
Postat av: amy

är det sån där livmoderhalscancer spruta eller va de är? =)

jag vet en som tagit och de är dom andra som gör ont, inte den första!!

2008-12-18 @ 23:50:57
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: sofi

Jaha där ser man:) Jorden är inte så stor ändå;)

2008-12-19 @ 00:54:10
URL: http://sarahsofi.blogg.se/
Postat av: Andreas

sjukt snygga! älskar dig med babe<333

2008-12-19 @ 10:53:13
Postat av: 203

Fisk andragas

2008-12-19 @ 11:39:23
Postat av: Bemma

du har världens fulaste pojkvän hihi :D

2008-12-23 @ 02:11:59
Postat av: världens snyggaste pojkvän

den med världens äckligaste lillasyster menaru väl fjortisemma? :)

2008-12-25 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0