jag längtar typ...

Heey guys.
Möttes av ett iskallt och extremt stökigt rum när jag kom hem... jag hade tydligen stängt av mitt element helt och eftersom jag bor i ett omgjord rum i garaget så värms det inte upp på något annat sätt än det där elementet. Just nu sitter jag med iskalla händer och huttrar framför datorn, tror jag ska krypa ner med datorn och min ipod i sängen en stund och vara social med folk så länge jag orkar. (a) lär nog inte bli så länge dock.
Har glömt att berätta hur sjukt underbart mysigt mitt rum blev med saltstenslampan jag fick av mormor i julklapp.. jag älskar den på alla sätt, till och med smaken duger... fasssstt.. skulle jag stå och slicka på den varje dag skulle jag nog inte ha någon lampa kvar xD men cool är den iallfall..

Nänu måste jag verkligen värma upp sängen innan jag fryser ihjäl! 
Vi hörs senare perhaps.


Nu taggar vi nyår tjejjeerrr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0