JULLOV!!!

Åååhhh, äntligen jullov.. fyfaaaaaaaaaaaan vad skönt!
Kan inte fatta att jag kommer vara ledig i 19 dagar nu ;o wooohoooo!!!!!!!! Var på julavslutningen ikväll och bara för att jag och Sara ville ha lite roligt så bestämde vi oss för att satsa somfan med kläderna xD hah, har en känsla av att vi stack ut liiite när vi stod uppe på scenen och sjöng (a) men de vare värt :]
Ikväll ska jag sitta hemma och se film med familjen, känns skönt med en lugn första kväll såhär på lovet.. dessutom måste jag vara pigg imorgon om det nu blir så att jag och Sara ska till backen och åka snowboard !!!!!!
Nejnu ska jag inte babbla mer, här kommer lite bilder från dagens aktiviteter :D
PEACE!!


>DEN BÄSTA SOM FINNS!!!!

>Hade sjukamp och innebandyturnering som ett avslut på året.

>Bääääääjbs :]

>Försök hitta någon sötare!<3


Kommentarer
Postat av: amy

svar: men de kommer nog gå bra :D

2008-12-19 @ 21:18:25
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: joar

det måste vara sjukt svårt!

2008-12-19 @ 23:26:29
Postat av: Amanda L

Bara 19 dagar? vi har i 21 dagar ;)

2008-12-20 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0