Kalaskul!

Heey guys.
Vaknade till liv av att syrran bankade på dörren som en idiot, jag som drömde en sånsjukt flummig dröm.. tittade på klockan och såg att jag försovit mig med 20min ;O Jag bokstavligen flög upp ur sängen, slängde på mig kläderna osvosv.. och ja, nu sitter jag här.. sån här datortid på morgonen har jag inte haft tid med på jättelänge nu, så hur sjutton fick jag tid till det idag, när jag dessutom försov mig?

TESTINGTESTINGTESTING!!!
BevisatMan kan inte blåsa ut ett ljus med tandkräm i munnen.

Nu ska jag passa på å städa rummet :]
Puss på er alla bloggnördar :]


Old pic.

Kommentarer
Postat av: Lodell

haha okeej, men det är ändå bra att du gör så;)



bara bra med mig, har näst sista provet idag! typ nu, haha! men annars är allt bara bra!

2008-12-04 @ 10:01:47
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0