sämst uppdatering.

Åh så dålig jag är på att uppdatera... datorn är inte alls lika lockande längre, vilket både har sina possitiva och negativa sidor, för en gångs skull kanske jag har skaffat mig ett riktigt liv utan att vara beroende av internet hela tiden.
Jag förstår inte hur jag fortfarande kan behålla mitt besökarantal på samma nivå trots att jag nästan aldrig skriver xD
På Onsdag ska jag till fotostudion så då får ni som har väntat se lite julbilder... förhoppningsvis kommer dom nog in redan på Torsdag.

Måste bara få slänga in en komentar angående ultra bussarna...
1. bussen var 30min försenad.
2. det stod 6 östra ersboda på bussen
3. det var 7 bussar på umedalen samtidigt
4. bussen släppte av alla passagerare i röbäcks centrum pga halkan..

VAD ÄR DETTA? skärpning nu... funderar på att ringa och klaga eftersom det hänt massa konstiga saker med bussarna tidigare som ex den gången då bussarna slutade gå pga halkan...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

20 min sen ? ;o den kom typ.. 56 eller ngt..?

2008-12-08 @ 22:42:45
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: Perfektion by Emma

- Back on track!

2008-12-10 @ 11:38:58
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0