Sista dagen 08.

Heeeeey guys.
I can´t belive it.. det här är sista gången klockan är 14.02 år 2008. Året har gått så ruskigt fort.
Kvällens planer ändrades igårkväll klockan 22.30.. GREAAAT... ahja, blev iallfall så att jag och Amanda sover i Amandas syrras lägenhet. Blir väl singstar, music osvosv all night long. (a)
Nu ska jag städa rummet (för andra gången på tre dagar), jag är så otroligt sämst på att hålla ordning så det är bäst att jag städar det nu innan det blir ännu värre. Uppdaterar senare!

Det här var en av punkterna jag skrev på Amandas "kom ihåglapp"...
Tror ni vi skrattade lite när vi äntligen kom på vad det var jag egentligen hade skrivit? xD
Det är iallfall inte som det ser ut (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0