so sick, so beautiful...

Godmorgon :)
Sitter och lyssnar på musik och käkar nötter just nu. Känns som det här blir en såndär "hemmadag" eftersom jag bara blir mer och mer förkyld, tror det kan behövas om jag ska hålla mig någolunda frisk till nyår.
Just nu är jag bara sååååsjukt taggad på att fara utomlands och ligga på en strand å sola och dricka limedricka ..
åå, får väl hoppas det bär av någonstans nästa år (a)
Blev ett kort inlägg, måste skynda mig in och stoppa i mig något innan jag svälter ihjäl. Vi hörs senare<3 PUSS!

Ska försöka ta mig tid dom här sötnosarna idag också,<3

Vackraste<3


Kommentarer
Postat av: Mintra

gulliga kaniner (=

2008-12-29 @ 17:57:10
URL: http://lindmaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0