Sunsvalls-shopping

Heej guys.
Min uppdatering har varit sämst, iknow. Men det finns orsaker!!
Drog iväg till Sundsvall idag med lillasyster, Anny och pappa och shoppade och nu sitter jag här med trötta ben och en hemsk mensvärk.. jag har bokstavligen knarkat ipren idag för att slippa ha ont, men min kropp verkar vara imun mot det också.. åtminstone lite :(
Just nu sitter jag uppe i mammas och pappas sovrum tillsammans med Anny och Fanny, xD Alla tre sitter med varsin dator, as usual.. datanördar (a)
Igårkväll for jag, anny, matti och pappa iväg till gymmet och gymmade och bastade lite. Sjuuukt så najs (a)

Bjuder på some pics :)

Dags för shoppiiingg :]

Allt vi köpte!

Sötsyster och Sötkusin!

Åså jag efter första turen att lämna grejer i bilen.

Linne, hårspray, ansiktskräm, foundation, ansiktskräm, massagesett för ansiktet sänkt från 465kr till 75 ;o, hårddisk, kjol, halsband, cardigan, två linnen och en lååång t-shirt.

Jag är helnöjd :D
Tack för dagen alla,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0