tjenaretjenare.

Heeej guys.
Kom hem från fotostudion för drygt en timma sen.. fotade som sagt tomtebilder idag som jag hoppas och tror blev riktigt bra, har ni tur lägger jag inte ett smakprov redan ikväll (A)
Har varit duktig och gjort lite kemi också, tyvär har jag inte orkat sätta mig ner med spanskan (än).. ska väl försöka ta mig tid till det någon gång under kvällen.
Just nu sitter jag och är riktigt jävla avunsjuk på dom som får gå och se Timbuktu ikväll.. Han är i Umeå och själv sitter jag här...faaaaaaaaaaan.................


Kommentarer
Postat av: Lodell

han är gulligast fan!



men ofta timbaktu är i stan ikv?:O

2008-12-10 @ 20:16:56
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0