bara allmänt cool tycker jag.

Idag har min mage lyckats tigga till sig 2mackor och en kexchoklad men ändå är jag inte hungrig. Kan ju inte påstå att det är possitivt och egentligen bore jag nog gå in och proppa i mig en filtalrik och nån frukt så jag inte vaknar inatt av att jag är hungrig.  Just nu är jag mest orolig för mina tår.. dom har bokstavligen frusit till is under tiden jag gick från innebandyhallen till bilen.. kan bero på att jag hade mina extremt vattentäta tygskor på mig.. well done girl.
Är iallfall mega exited på att se dom tre nya avsnitten på andra avenyn som kommer ut ikväll.. men som vanligt ska jag försöka hålla mig tills imorgon då jag ska se med mina kära vänner istället, så det är bara att stå ut tjejjen. Istället blir det väl en slapp kväll framför tvn som väntar.. kanske plockar fram lite morötter som ska vara så nyttigt och knaprar på. Mina kaniner har inspererat mig :)

Här kommer lite flumbilder från igår :)





´CYA GUYS!


Kommentarer
Postat av: SARA

haha fan har aldirg kollat på andra avenyn :O borde börja göra det, känns som att alla kollar på det haha :P

2008-11-23 @ 21:40:47
URL: http://sarahassan.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist

- Vilka härliga bilder.



Hoppas att din helg har varit bra vännen..

2008-11-23 @ 23:45:34
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0