bästa på länge..

Jag är så lycklig!
Igår ringde jag min kusin och nu är det bestämt, vi ska till Stockholm efter jul och shoppa en massa onödiga saker som man egentligen inte behöver men som man bara vill köpa bara för att allt är så billigt.. i love it!!!!!!
Och inte nog med det.. dagen idag kunde inte börjat bättre, och det vill jag tacka gud för. Inte för att jag är kristen eller så, men det känns som det är hans förtjänst ändå så.. thanks god.
(det här är nog enda gången jag nämner honom i min blogg överhuvudtaget, så jag hoppas han känner sig hedrad)

Förutom allt det roliga så har det varit en såndär typiskt Onsdag som ser precis likadan ut som alla andra Onsdagar.
Jag har gått på stan, som vanligt, sen dansade jag, som vanligt, tog bussen hem med Maria och passade på att plugga lite, som vanligt, tog en dusch, som vanligt, käkade en tallrik med fil, som vanligt och därefter la jag mig framför tvn fram tills nu, precis som vanligt!
Här har ni förklaringen till varför det kommer ut så få inlägg på Onsdagar..

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka drömma om alla Svenska glosor som vi ska ha prov på imorgon..
hoppas min "drömlärare" kan gå igenom dom med mig så dom sitter tills imorgon :)
KISSES!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0