Det påminner om en scen från en skräckfilm.

Heeeey guys ;)
Kom alldeles precis hem från skolan och sitter och huttrar framför datorn, mitt rum är verkligen iskallt trots att elementet har stått på hela dagen.. sånt man får stå ut med om man bor i ett omgjort förråd i garaget året om, men det äre värt kan jag då lova ;)
Det är många av mina vänner som bett mig lägga ut lite bilder från fotostudion igår, men tyvär har jag inte fått bilderna än men som tur är hade stig lagt ut några på fotostudions hemsida som jag tänkte låta er få titta på :) Roligt att vi även denna gång fick beröm av gubben som har hand om fotostudion för bästa bilderna :) Faktiskt väldigt chockerande eftersom jag, personligen inte tycker just dom bilderna är så speciellt snygga.. hah, ahja.. jag kanske inte har den rätta känslan för just fotografering i think ;p


>Togs igår.

 
>Togs förra gången.

 
 >Jag och Alex drog en snygg posé som en sista bild för dagen ;)


Nu ska jag in och plocka ur diskmaskinen, sen blire till å sätta sig med läxa och även städa kaninburen.. hoppas jag hinner se avsnitten på andra avenyn som min syrra säger ska vara skitbra.. upp till bevis ;)

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: :)

tar du dina bilder på umemodellen? elr är du medlem där :)

2008-11-10 @ 16:19:15
Postat av: sofi

Snygga bilder:)

2008-11-16 @ 21:48:37
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0