flirta kanske skulle fungera.

Heey guys ;)
Här sitter jag, fortfarande mätt efter fikat mormor bjöd på vid tre tiden.. saken var den att jag käkade upp en kastrullbotten full med en tjock massa smet.. så jag säger då nejtack till choklad ikväll.
Istället tror jag att jag ska lägga mig i soffan med duntofflor, lägga på en ansiktsmask och se på idol.
Mamma och pappa drog till Stockholm idag så istället har vi mormor och morfar på besök som kan passa Gabbe.. Men Gabriel vägrar låta någon av dom lägga honom, så istället ska jag sitta hemma båda Fredag och Lördag endast för att lägga honom. Åandra sidan känns det rätt så skönt att bara vara hemma och ta det luugnt en helg.. då kan man passa på att sköta om sig själv lite också :)
Dagen har iallfall varit mer än bra, först föreläsning med en fd knarkare och sen film med manliga strippare, råkade dock somna (somvanligt).. sen tränade vi lite på tre jullåtar som vi ska framföra imorgon på julbasaren.. dessutom får man en biljett till fika om man är med å sjunger, så det är ingenting man tackar nej till direkt.

Nu ska jag ta mig tid att svara på alla komentarer :)
PUSS<3




Kommentarer
Postat av: camilla

snygg halsduk! vill också ha en brun .. vart finns det ?!

2008-11-28 @ 22:16:20
URL: http://cmillaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

JOHO! om man heter Hannah haha

2008-11-29 @ 13:25:57
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: hahahaha ja det tycker jag med :o

2008-11-29 @ 13:34:21
URL: http://ppeaceout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0