godmorgon!!

Shit så skönt det känns att internet är tillbaka, det är knappt så jag kan fatta det faktiskt!
Egentligen var det nog bara lite hälsosamt för mig att vara utan internet någon vecka eftersom en hel del av mitt databeroende är borta nu.. så.. thank´s alla byggare ;)
Sitter hur som helst här och funderar på om jag skulle orka läsa igenom Spanskan en gång till, syrran hjälpte mig lite igår men jag har verkligen inte tränat mycket. Åandra sidan är det ju bara muntligt förhör idag såå.. jag tror jag skiter i det. Är ändå alldeles för trött för att sätta mig in i det just nu.
Slutar klockan tre idag, då ska jag hem och hjälpa mamma å städa.. väääldigt vad jag ser framemot det! naaaat (A) ahja, det är bara å bita ihop.

Vi hörs senare,<3
PUUUUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0