hurtbullen is alive!

Guess what ;o
Jag, Hanna Luna har gått hela vägen från Frida, (typ vid grubbeskolan) till Umedalen. Trodde faktiskt aldrig det om mig själv, inte just nu faktiskt eftersom jag har blivit så ruskigt lat. Sov dock en halvtimma idag efter skolan så det kanske var där energin kom ifrån.
Har tagit in mina små kaniner som hoppar upp och ner i min säng som förmodligen kommer vara helt nerbajsad inom loppet av sisådär 2min. Jag hade då inte tänkt mig att rulla runt i en massa kaniskit inatt så isånafall får mamma sin vilja igenom om att jag ska byta sängkläder.
Kvällen spenderades hos Frida tillsammans med Anton, Matte och Ogge, åsåklart Frida! Snackade, såg tv och bara myste på :) Tack för kvällen.

Måste bara få säga Grattis till mig själv, Mamma, Frida och Eva :)
KATARINORNA, som har namnstag idag :D

Nu måste jag skynda mig att släppa in mina små galningar innan dom river hela mitt rum.. har aldrig sett dom så här spralliga någonsin, tur jag tog in dom så dom fick spralla av sig lite.

PUSS!!

Nytagen bild från fotostudion!

NOT!


Kommentarer
Postat av: Lodell

ofta du gick hem? ;o oxå ska du på iksu idag, jäääävla hurtbulle som sagt =D



GRATTIS, MASSA GRATTIS (L)

2008-11-26 @ 14:30:59
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ohfyfan vad skabbigt! Äcklas av sånnt där snusk :p :o så FULT xD

2008-11-26 @ 22:27:23
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: sofi

wow.. beach -09

2008-11-27 @ 13:23:41
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0