i´m back ;)

Tro det eller ej men mitt internet är äntligen fixat nu!!
Egentligen var det väl sämsta dagen med tanke på att jag har en hel del läxor som jag måste hinna klart med. Nog för att jag redan pluggat lite på bussen men det känns alltid bra att ha pluggat lite mer iallfall :]
Mycket har hänt sedan sist kan jag då säga er, ingenting jag direkt känner att jag vill skriva ner.. förutom en sak som jag sagt gång på gång. Ni som bara tycker det är drygt med bloggar osv, varför läser ni dom överhuvudtaget? Och hur orkar ni ens ta er tid att komentera en massa negativa komentarer om folks bloggar? åh så less man blir på sånt. Ni är absolut inte tvingade att läsa bloggen, så lägg ner förfan!!

For iallfall till stan med Vilja och Maria efter skolan, fixade lite saker och tog en fika och bara snackade på om en massa shiiet. Skönt att få snacka av sig lite tycker jag!!

Ikväll ska jag iallfall lägga mig i sängen och se sista avsnittet på Andra Avenyn, så.. ni lär ju inte höra så mycket från mig, åtminstone inte idag.

Det där med att jag ska göra om min blogg osv får nog vänta ett tag till.. har fortfarande kvar ideérna men vi får se hur det blir med den saken faktiskt.

PUUUSSS!!

Kommentarer
Postat av: Solina

du har reklam om jul här på bloggen och det påminnde mig om hur mysigt det är =)

2008-11-05 @ 20:36:51
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0