ingen rubrik

Hej på er :)
Guess what! Jag har varit duktig och tagit tag i så gott som alla mina läxor plus att hela kaninburen är städad :)
Kom alldeles just in efter att bokstavligen blivit uttvingad för att gå på en promenad... Maria ringde mig och hotade med att lägga in en massa bilder på apberget från när jag var sisådär 8år så jag hade inget annat val än att följa med ut. Lyckades dock snacka till mig en tio minuters promenad istället för någon lång jävel :] hah.
Fast.. helt och hållet kommer jag nog inte undan, imorgon (om vädret är skapligt) blire nog till att gå hem från stan efter dansen.. känns ju sådär lagomt pepp! Eller så inte.

Nu ska jag och Maria kolla utlandsresor, den jäveln ska till Turkiet i maj, ska försöka tjata på henne så jag också får följa med :] Så.. hoppas :]

Nu ska jag och Maria lägga oss i sängen och se Andra Avenyn som Fanny och Maria tydligen började gråta åt.. hm.. vad är det egentligen som har hänt? nu är jag väldigt exited. :]

så...
PEACE OUT!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0