jag hatar tandkräm.

Sitter invirad i handduken och lyssnar på.. jani.. Sean Paul! Riktigt förvånansvärt va?
Beslöt mig för att ta en varm dusch istället för att proppa i mig en massa onyttigheter och nu när jag kommit ur duschen inser jag att klockan redan är nio ;o Jag som bestämt mig för att gå och lägga mig tidigare än vanligt ikväll, men där sket ju det sig. 
En allmän fråga bara.. hur många 16åringar är det som går och lägger sig senast klockan halv tio på en vardag helt utav sig själv? Inte kan det då vara många iallfall, så jag tycker jag gör det riktigt bra actually.. frågan är ju hurfan jag lyckas?

Glömde berätta att Vilja min sötnos fyller 16år idag. Den lille skitungen vägrade berätta något så ingen hade ju en aning om det fram tills dess att Sara tittade i sin mobilkalender, "Vilja fyller år" stod det.. så, jag frågade Vilja om det stämde och hon tittade på mig och sa lite generat, "ja".. Så jag och Sara fick alla som var i gymnasiehuset att sjunga för henne.. stackarn, såg ut som hon verkligen inte ville vara där just då, :] HAH :D


Lägger in en flumbild från fotostudion i Söndags.
< Vilja (stylisten & 16åringen ) ,
> Jag som asgarvar åt något roligt Vilja precis har sagt.


PEACE!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

modell?

2008-11-15 @ 00:02:33
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0