jag vet allt.

Heeeeejpåer!!
Har precis hetsat jävel på mitt internet som för det första ibland bara slås av och för det andra går seeegt som fan.....ååh så jag längtar tills allt är fixat igen så man slipper sitta och fundera exakt när internet ska sluta fungera.. dryygt somfan.
Tror ni jag lyckats plugga något idag då? hahah, naaa.. inte direkt! Jag klarar verkligen inte av att plugga hemma eftersom det alltid finns en massa annat skoj man kan göra, så imorgon blire nog till att stanna på skolan nån timma och plugga lite, hoppas jag får med mig någon på de annars skiter det nog sig då också. :]
Kaninburen har jag inte heller hunnit med, den är dock inte så skitit som man kan tro eftersom jag och Fanny varit riktigt duktiga på att städa den lite eftersom så den får nog vänta någon dag till faktiskt.
Istället för allt det där som egentligen borde göra har jag:
1. Sjungit singstar med syrran som jag ägde sönder (som vanligt)
2. Suttit vid datorn
3. Lattjat runt
4. Suttit och babblat i ingenting med mamma och pappa

Nu när jag ser tillbaka på allt så upptäcker jag vilket extremt slöseri med tid.. en hel jävla eftermiddag har gått åt till vaddå? jo, ingenting alls..

Aja, fick en sjuktskön video av Fanny på en "cool" gammal tant som jag suttit och skrattat åt en stund också.
watch and learn guys ;)

PEACE BREEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 15:44:24
URL: http://IAm
Postat av: Lisa

hahahah så jävla skön :P

2008-11-16 @ 15:45:01
URL: http://iamtheafterparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0