keep going.

I´m so tired right now!
Konstigt, eftersom jag sovit drygt nio timmar varje natt nu dom två senaste nätterna.. jag kanske helt enkelt behöver lite mindre sömn för att jag ska kunna känna mig pigg under dagarna.
Kvällen tillbringades tillsammans med Maria, musik och plattången. Jag och Maria hade tråkigt och beslöt oss för att platta varandras hår, shiet vilken skillnad det blev på henne alltså! Det var nästan läskigt eftersom man knappt kände igen henne.. såklart ska jag lägga in en bild på min snygging också :]

Åh, just nu är jag mer taggad än någonsin på att fara utomlands.. bara bort från Sverige till något varmare ställe där man kan sola, bada, shoppa osvosvosvosvosv.. Såklart ska jag ju vara tillbaka så fort snön har kommit så jag kan åka snowboard och köra skoter.. men det är nog fortfarande ett bra tag tills dess i think!

Nu ska jag överaska Andreas och slå honom en pling, han tror nog att jag sover vid det här laget eftersom jag ringde han strax efter klockan åtta igår och berättade att jag låg i sängen och höll på att gå och lägga mig... Fråga mig inte hur jag lyckas somna i tid, för det kan jag verkligen inte svara på.. Har iallfall aldrig haft så lätt för att somna som nu.
Fick besök igår också btw.. helt plötsligt ser jag min lille kompis tages ansikte i fönstret när jag låg i sängen.. han måste trott jag var helt störd som redan gått och lagt mig :] Rädd blev jag då iallfall!

Vi hörs imorgon, PUSSPÅER!


Det är inte jag! Fastän man nästan kan tro det :)
>> www.s0ckerbit3n.blogg.se  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0