komplimang

Heeey guys.
Känns som att Lördagen bara svischat förbi fortare än någonsin idag, kan bero på att jag och Andreas tillbringade halva dagen i sängen å såg tv istället för att hitta på något vettigt. Kring tvåtiden drog jag istället för att städa och tjäna lite pengar, så nu sitter jag här.. mycket nöjd efter att ha blivit drygt 200kr rikare :] that´s great.

Imorgon ska jag iallfall iväg till fotostudion och bli fotad tillsammans med Alex, den här gången ska vi också ta med oss Vilja som stylist som ska hjälpa till att fixa iordning oss både snyggt och effektivt så vi hinner med så mycket som möjligt. Vi brukar nämligen inte hinna med att fota så mycket som vi tänkt oss eftersom det tar så himla lång tid att styla att man istället skiter i att lägga ner en massa tid på smink åså blir det flesta bilderna i stort sett likadana, så.. det känns bra att Vilja är med den här gången. Ser verkligen framemot morgondagen eftersom vi har så grymt mycket ideér som förhoppningsvis kommer att bli riktigt bra på bild om det blir som vi tänkt oss :)

Ahja, slutpratat om morgondagen..
Ikväll ska jag förhoppningsvis dra ut och träffa Frida och Anton om nu allt blir som planerat.. funderade ett tag på att bara vara hemma och plugga och ta det lugnt, men det känns som evigheter sedan jag träffade dom, så.. man kanske borde passa på nu när man har chansen ;)


>Senaste gången i fotostudion.

Jag vet att mitt bloggande har blivit sämre.. men jag  känner inte samma sug att blogga som jag gjorde i början.. men jag ska försöka skärpa mig lite åtminstone.
Puss!!!





Kommentarer
Postat av: linnea

skit fin header! :D

2008-11-08 @ 23:49:23
URL: http://liinneeja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0