latmask!

Godkväll alla snyggingar.
Min kväll har verkligen varit super fastän man inte riktigt kan tro det. Jag har spenderat den mesta av tiden på golvet framför tvn och med kaninerna hoppandes på min rygg.. helt sjukt så sociala dom har blivit på så kort tid, och mer sociala ska dom då bli :)
Glosorna har dock inte kommit fram, rätt ovantat va? Chipsen har fått stanna kvar i skåpet dom också.. låg och verkligen ansträngde mig för att inte gå iväg till köket och hämta dom. Istället plockade jag fram några klementiner att smaska på som jag delade med Fina och Kaley.. dom äter verkligen allt!
Imorgon slutar jag klockan tolv och har bara språkhistoria, klasstimme och kör.. och ja, det är anledningen till varför jag inte sover vid det här laget. Förstår att ni blev förvånade, men där har ni förklaringen (A) hah ;p
Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa Andreas som förmodligen kommer bli lika förvånad som ni över att jag är vaken.
CYA, PUSS!!

Kommentarer
Postat av: caroline

åh har ni?:))

2008-11-14 @ 17:01:55
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: e m m a

- JAA! Och de va supergott med! Va ska du göra idag då? Kram

2008-11-15 @ 11:29:04
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0