man kan väl inte bli ett när man är tio?

Heey guys.
Har alldeles just spöat syrran i monopol, tro det eller ej men hon gav faktiskt upp helt frivilligt pågrund av att jag ägde ut henne totalt, nästan!
Enligt hon själv så var det mig det var fel på eftersom jag satt och tryckte på varenda gata som hon hade dubletter av och vägrade byta.. :] Hon får skylla sig själv när hon bygger hotell på dyraste gatorna.. segern är ändå min och den kommer jag kunna leva länge på, tro mig ;)
Annars har kvällen varit rätt lugn, såg tv och låg och läste för lillebror ett tag :) Dock somnade jag inte med han som igår eftersom jag låg och tänkte på hur mycket stryk Fanny skulle få i monopol av mig :]

Nu väntar sängen på mig, måste upp och duscha och göra mig iordning imorgon eftersom jag kilar iväg till fotostudion i några timmar. Imorgon kör vi på jultema med tomtedräkter osv.. lägger väl in bilder såsmåningom.
Idag får ni nöjja er med två bilder från julbasaren istället.
PUSS!!

   




Kommentarer
Postat av: sofi

Åh, vad juligt det såg ut:)

2008-11-30 @ 00:15:11
URL: http://sarahsofi.blogg.se/
Postat av: sofi

Nej vad coolt!!:D

Hur fick hon/han den?

2008-11-30 @ 11:10:40
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0