music make you lose control.

Heeej guys!
Sitter och lyssnar på Sean Paul my love.. oväntat va`?^^ jag är verkligen besatt av killen.. hans musik, hans stil, gash alltså! :) Kan fortfarande inte fatta hur jag kunde missa hans konsert förra sommaren? A big mistake kan jag då säga.. kan ju lova er att jag inte tänker missa nästa gång jag får chansen iallfall.
I can´t belive it! Om drygt fem veckor är det julafton och här sitter jag med 0 julklappar. Jag som alltid brukar vara ute i så himla god tid med sånt... nu har jag istället en sån här megaångest som dom flesta av mina kompisar brukar ha sisådär en vecka föra jul. Okej, visst, jag har fortfarande fem veckor på mig, men iallfall.. helt skulle jag bara vilja vara färdig med allt sånt så man slapp tänka på det också. Hah, ojjsan.. nu lät det som jag har jättemycket att göra, det är faktiskt inte sant :] Bara en massa småläxor som faktiskt också kan vara rätt jobbiga att ta tag i. Oftast dom som är dom allra jobbigaste tycker jag.
Slapp iallfall gå hem från stan eftersom Maria tyckte (precis som jag) att det var alldeles för kallt för det, thanks god! ;)

Nu ska jag försöka hitta något gott att stoppa i magen, för jag är sugen på nått.. hahaha som alltid nu förtiden. Mamma hade gjort úbergoda mandlar som jag absolut inte får röra.. nog för att min hand råkat slinka dit och snott några stycken, men vaddå? vad förväntade hon sig när hon la fram dom helt synligt i köket när jag satt och proppade i mig en massa pannkakor? ;)
Vi hörs, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0