plugghäst.

ååhh.. hade skrivit ett sjukt långt inlägg och när jag äntligen skulle publicera det försvan allt, såå typiskt!!!
Aja, Kan ni fatta att jag har suttit och pluggat på en Lördagkväll? Det kan då inte jag iallfall.. måste verkligen börjar ta tag i saker i tid nu känner jag, annars kommer alla mina helger gå åt till att plugga istället, och det är verkligen inte roligt.
Drog ut en stund med Frida, Anton och Andreas ikväll, sjukt länge sedan man träffade dom kan jag då säga er, så det var trelivgt.. gick dock hem redan klockan halv elva dels för att Frida skulle med bussen och dels för att jag hade en massa läxa att göra, som tur är har jag faktiskt gjort klart både Engelskan och sågott som all Spanska. HärligtHärligt!!

Måste bara få berätta vilka extremt tjocka kaniner jag och Fanny har..
Vi tog nämligen in ungarna på mitt rum och la en stor filt på golvet som dom kunde gå runt på så dom inte skulle bajsa/kissa på min matta.. efter drygt 10min har dom bajsat typ 20 pluppar och när vi skulle ta ut dom i buren lämnade dom efter sig 33 pluppar plus en pöl med piss.. Måste försöka få Fanny att mata dom mindre, för så här kan dom ju inte få hålla på.. så det här det ska det bli ändring på!

Nu ska jag ringa och be att Andreas ska vara social med mig en stund (A)
Vi hörs imorgon sötnosarr.. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Liene

Typiskt blogg.se men jag brukar kopiera mina texter som jags kriver om jag vet att det krånglar då försvinner det inte, då finns ju det på datorn.

Vidrigt med kanin bajs:S

2008-11-09 @ 13:08:42
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0