Röbäck.

Heeey guys ;)
Eftersom jag och Andreas hade bestämt att vi skulle ses ikväll tog jag chansen och förselog att vi skulle vara hos honom så jag dessutom skulle kunna få tillgång till internet :) Så här sitter jag nu och bara njuter av att kunna vara inne på blogg, bilddagboken och apberget medans han står i duschen.
Det blir då inte till att sova här inatt iallfall eftersom jag har en hel del som jag måste hinna med imorgon, är såsjukt stressad över allt som måste vara färdigt tills skolan börjar.. jag har liksom gått runt och tänkt på allt men det har aldrig riktigt kommit för sig för att göras förns sista dagen såklart !! Jag som brukar vara så bra på att göra läxor och annat shiiet i tid istället för i sista sekunden, såå.. jag får helt enkelt skylla mig själv.
Fick ett tips av pappa att ladda hem filmen "taken" som tydligen ska vara jättebra, så jag ska tjata på pojken att han ska ladda hem den så vi kan se den ikväll. Någon som har sett den?

Eftersom jag inte har någon bild från idag så får ni nöja er med kungen själv, Sean Paul my love.

SEAN PAUL - WATCH DEM ROLL

Nu har Andreas duschat färdigt så nu blire film, pusspåer<333

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

kan inte förstå de ;)

2008-11-02 @ 19:45:43
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0