säga vad man säga vill...

Drygt 2 minusgrader idagdå.. bra att temperaturen håller sig över 0grader iallfall så man kanske kan få lite snö snart. Är sjukt taggad på att fara ut i backen och åka snowboard.. ännu mer taggad blev jag när jag såg en bild i tidningen från hemavan där dom redan öppnat backarna ;o gash!!
Idag slutar jag klockan tolv (tror jag) , så en sån jätte jobbig dag har jag ju inte framför mig direkt, och det är jag glad för eftersom jag är sjuukt trött.. tror jag snackade i telefonen lite för länge igår, men vad gör man inte för pojkensin?
Ahja... nu ska jag släppa in kaninerna som är ute i garaget och hoppar för fullt.
Vi hörs senare, PUSS!!


Lika Crazy som alltid ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

haha sötnos,<3

2008-11-07 @ 10:38:12
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: Solina

jag med :D

2008-11-08 @ 11:05:23
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0