Skulle du vilja gå på stan med mig om jag såg ut så här?

I´m back ;)
Efter sisådär tio timmar på iksu och en dryg väntan på skjuts från vasaplan (eftersom bussarna inte fick åka pga halkan) är man rätt körd. Som tur var hade syrran gjort toast åt mig och Sara när vi kom hem plus att skolkatalogen hade kommit så nu har jag och Sara en lång natt framför oss :]
Tror dock att våra kroppar kommer strejka en del.. och såklart så ska dom faktiskt få vila inatt, dom har ju faktiskt jobbat på riktigt bra idag, så det förtjänar dom.
Imorgon är det Fredag som är likamed bästa dagen på hela veckan jaow :) Blir till å se film, lyssna på föreläsning och njuta av sista dagen på temaveckan.. känns tungt att köra igång med lektioner nästa vecka, men he ba å bit ihop. ;)
Nu ska jag joina Sara och glo i skolkatalogen :D Vi hörs imorgon.
PUSS!!



 <<haha, måste bara lägga ut den här bilden xD Jag ser typ ut som en såndär reklambrud.. youknow what i mean guys.. xD hah, det komiska var att både jag, vilja och sara till slut såg ut såhär eftersom det var så ruskigt svettigt att träna.. men, det gillar vi ;)




Kommentarer
Postat av: Pappa

Löste lösenordet.

Älskar dig



Puss



Pappa

2008-11-27 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0