sleep tight.

Hey guys.
Jag vet att jag blivit sämre på att blogga men jag orkar verkligen inte uppdatera hela tiden längre... det har blivit mindre och mindre bilder och ännu mera text istället, något som jag lovade att det inte skulle vara.. i´m sorry..
Idag har jag faktiskt något att skylla på.. jag är halvsjuk, eller rättaresagt påväg att bli sjuk i think.. har sjukt ont i huvudet samt resten av kroppen och egentligen skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Men det går inte eftersom jag har en massa glosor som jag inte kan vänta längre med nu. Tror jag ska ta in Kaley, sätta mig i soffan med en chipsskål, glosorna och sätta på tvn.. låter som en riktigt bra idé faktiskt. Pyamasen har jag redan satt på mig eftersom jag nyss duschade.
Vi hörs lite senare perhaps.

Bara för att det här inlägget blev så sjukt tråkigt och meninslöst så lägger jag såklart in en bild åt er från i Söndags.

Sämst bakgrund, iknow.


CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0