städning..

Äntligen har jag städat färdigt rummet.. det gick fort eftersom Maria kom över och hjälpte mig ( somvanligt ) .. jag fattar inte hur hon kan tycka om att städa så himla mycket? Hon anmäler sig alltid frivillig att hjälpa mig vilket är väldigt tur för mig för det är verkligen tusen gånger roligare att inte städa ensam. Hur som helst så känner jag mig skyldig att hjälpa henne med rummet någongång. Jag har iallfall bestämt mig för att göra en totalrensning av mitt rum så fort jag får orken till det, det ligger ju en massa gamla onödiga saker i varenda låda känns det som, vet inte hur länge jag har samlat på mig en massa onödigt shiiet.. men, visst brukar det bli så?
Nu sitter iallfall Maria och läser en artikel från tidningen Glamour, "hur man håller kärleken till liv" .. undra vad hon har i kikaren egentligen, tror jag ska lägga mig och läsa artikeln ikväll och se vad det var för intresant hon fastnade för.

Och ÄNTLIGEN fungerar min kanal1.. vet inte på hur länge som den inte fungerat. Så brukar det väl ändå inte vara? Både 1an, 2an och 4an brukar ju alla ha.. förutom jag då. Skönt att den funkar nu iallfall så jag kan se på Andra Avenyn ikväll.. typ det enda roliga att se framemot förutom morgondagen såklart !!
Har bara en lektion imorgon sen ska vi få se på tolvornas årsredovisningar, så.. det blir niice ;)

Ska umgås lite med Maria och syrran nu, PUSS!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0