suck

Hanna har lite bloggabstinens just nu så jag erbjöd mig skriva in ett inlägg åt henne så att hon inte börjar cutta sig eller så. När jag väl fick lösenordet hit blev jag lite sugen på att göra nåt kul här för omväxlings skull, men för min egen skull antar jag att det är bäst om jag citerar direkt från hennes sms så hon inte blir allt för sur. Trots hennes ynkliga storlek kan hon faktist bli ganska vild ibland. Speciellt om man, som jag, är bra på att retas!

Här kommer det iaf!
Peace out bloggnördar.

-----------------------------

Tro det eller ej, men jag har faktist inte tagit livet av mig (än), men det är fanimig nära in på! Börjar bli riktigt galen på att internet inte fungerar, och bättre blev det ju inte när jag fick höra att vi inte kommer få tillbaka det förrän om 2-3 veckor!! Kan ni fatta? Jag vet att det är tragiskt hur man som 16-åring kan bli så galen av en sån här sak..
Kan det vara så att jag är beroende?
Aja, som ni kanske har förstått är det inte jag som skriver, jag tvingade Andreas att skriva ett inlägg åt mig medans jag ligger i sängen och tycker synd om mig själv... det skulle ni nog också göra om ni var i mitt läge.
Aja, tur att skolan har datorer som kan kan låna. Jag kommer helt ärligt missbruka dom genom att sitta typ varje rast samt någon timma efter skolan fram tills det att mitt internet har kommit tillbaka.. så lätt slipper ni mig inte(A)
Imorgon är det skola, USCH vad hemskt det kändes att säga det där, men sant är det i alla fall... kan ni fatta att höstlovet redan är slut? Nu är det istället längtan fram till jullovet som får en att se framåt på saker och ting. Ja, det är verkligen så, det är längtan till loven som gör att man orkar med skolan, i alla fall jag!
For till Böleäng med Sara idag och klippte mig, toppade bara lite och formade håret, så det blev inte så mycket skillnad förutom på längden såklart! Ett tag trodde jag hon skulle plocka fram trimmern eftersom mitt hår var så nött, men som tur vad slapp jag det :)
Nä, nu ska jag inte låta Andreas få offra sig mer för mig<3 (tack..)

Vi hörs imorgon då jag förmodligen också kommer att bjuda på lite bilder :)
Ha det bra<3 Puss


Kommentarer
Postat av: Liene

Ingen vill nog att skolan ska börja igen.

2008-11-03 @ 06:51:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0