Första advent!

Hey guys ;)
Min Söndag har varit helt perfect, helt över mina förväntningar kan jag då säga er.
Dagen började med att jag for iväg till Rusta tillsammans med mormor, morfar och Gabriel å köpte lite småtjaffs åt kaninerna samt åt oss själva.. håller nämligen på att julpynta lite hos kaninerna.. ush vad vi skämmer bort dom!
Efter rusta for vi hem och tog lite fika, (premiär på lussebullar för i år) och sen for jag till pojkenmin på röbäck. Vi körde monopol och behöver jag ens säga vem som vann? hah xD ojj så ägd han blev. Själv påstod han att jag fuskade, men så gör alltid dåliga förlorare.. ska alltid skylla ifrån sig xD
När jag kom hem hade mina saknade föräldrar redan kommit hem från stockholm och med sig hade dom en dulce de leche burk till mig och Fanny,<3 Det är nästan tragiskt att man alltid ska få saker av sina föräldrar varje gång dom kommer hem (även fast det bara handlat om 3dagar) .. får man saker för att man ska orka stå ut med dom tills dom far bort nästa gång kanske? Eller är det för att man verkligen ska ha något att se framemot till när dom kommer hem? hah, jag har faktiskt ingen aning. Men kul är det ju alltid med presenter :]
Nu ska jag fixa klart hos kaninerna, sen blir det till å krypa ner i soffan tillsammans med syrran och Maria och se på Andra Avenyn<3
PUSS!




Argentinskt guld<3


Kommentarer
Postat av: Jack - Kille - Foto - Humor

LUUNAAH <3 länge sen :D

2008-11-30 @ 20:10:33
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist

- Åh de där med temavecka lät heeelt underbart! Och roligt.



Är den över nu då eller? Tillbaka till vardagen :(

2008-11-30 @ 20:43:14
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0