vinterkyla.

Heej på er ;)
Kom alldeles precis in från ut.. hah, var ute med kaninerna och lät dom gräva av sig lite eftersom dom hade grävt ur hälften av allt spån som låg i buren när jag kom hem.. faan så drygt det var att sopa ihop allt.. "/ Menmen, jag och Fanny har ju blivit kung på att städa så det gick rätt fort ändå.
Har gått ovanligt mycket idag btw, först gick vi stavgång till grubbeskolan och sen gick jag hela vägen tillbaka till skolan igen och sen där jag hämtade Thomas son, sen gick jag tillbaka med honom till musköten igen och sen äntligen fick jag gå hem :) När jag väl kommer hem säger mamma att vi ska städa men jag lyckades smita undan, tills.. nu. så..
hejdå med er!!<3

Fick iallfall en jättesöt bild på Kaley när hon låg i "hängmattan" jag gjorde iordning åt dom av en gammal luva till en munkjacka som både jag och Fanny vägrar ha på oss.. tur den kom till användning iallfall!


Är hon inte söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0