when a stranger calls.



SPÄNNING och BESVIKELSE är de två orden som beskriver den här filmen.
Jag var rädd varenda sekund under hela filmen eftersom man antog att det skulle hända en massa shit.. till en besvikelse var det ibland bara en katt, ismaskin osvosv som gav ifrån sig en massa ljud.
Jag skulle dock inte rekomendera att se filmen ensam... man ska nog ha åtminstone två i närheten av sig och helt väldigt lågt ljud. Okej, skulle jag se filmen tillsammans med någon som inte skulle vara särskilt rädd tror jag inte heller jag skulle bli särskilt rädd, men nu satt jag dessutom med tre extremt skrämda tjejer som även skrämde upp mig..hah xD HELP!!!

Kort sammanfattning av dagen:
Kaninburen färdig.
Jag har åkt bobb på SNÖ ;o
Såg Sex and the city
Umgicks med mina sötaste, Andreas, Sara, Syster och Vilja :)
Thank´s för kvällen alla :)

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå=)

Jag har snart tjänat ihop ett presentkort på H&M på 250 kronor på bara 20 minuter, genom att hablivit medlem på den här sidan! Man samlar in poäng som sedan byts ut mot pengar, det är superlätt och funkar faktikst=) om du vill bli medlem är det bara att klicka på sidan=)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=113558

2008-11-16 @ 10:55:58
Postat av: michelle

jag har också sett den filmen och jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! man sitter ju på helspänn hela jävla tiden och bara väntar på att nåt ska hoppa fram :S

2008-11-16 @ 14:01:11
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0