ansiktsmask.

Sitter med ansiktsmask, morgonrock och syrrans duntofflor just nu.. fick höra av Amanda för typ tuusen år sen att man inte ska handukstorka håret eftersom man får så nött hår då, samma sak gäller med hårtork, plattång osv.. det är ju förklaringen till varför jag har så nött hår eftersom att jag oftast använder mig av allt det där. Därför sitter jag just nu här med håret droppandes i mina knän.. jag kommer hinna gå i pension innan det här håret har torkat. Plattången kommer jag då inte kunna klara mig utan idag, jag brukar faktiskt kunna göra det på Söndagar (för det mesta) men idag ska jag ju till fotostudion och då föredrar jag hellre rakt hår.
Nu ska jag gå in och tvätta bort ansiktsmasken, sen packa lite.
Puuusss,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0